我知道這裡快生蜘蛛網了....
畢竟最近生活裡發生不少事
我的情緒起伏快跟孕婦一樣....(恩阿~ 我對孕婦有偏見)
總而言之,我滿心祈禱車禍與這份工作都能在10月底前結束
一切都盡力了

 

聽首歌,很甜:

 

You know I can't smile without you
你知道沒有你我無法微笑
I can't smile without you
沒有你我無法微笑
I can't laugh and I can't sing
我無法大笑和歌唱
I'm finding it hard to do anything
我發覺做任何事都很困難


you see I feel sad when you're sad
你會瞭解當你悲傷時我也感到悲傷
I feel glad when you're glad
當你快樂時我也感到快樂
if you only knew what I'm going through
如果你知道我所經歷的
I just can't smile without you
沒有你我就是無法微笑


you came along just like a song
你像一首歌一樣地出現
and brighten my day
並且照亮我的日子
who would of believed that you where part of a dream
誰會相信你是夢境的一部分
now it all seems light years away
現在它像光年一樣地遙遠
and now you know I can't smile without you
而如今你知道沒有你我無法微笑


I can't smile without you
沒有你我無法微笑
I can't laugh and I can't sing
我無法大笑和歌唱
I'm finding it hard to do anything
我發覺做任何事都很困難


you see I feel sad when you're sad
你會瞭解當你悲傷時我也感到悲傷
I feel glad when you're glad
當你快樂時我也感到快樂
if you only knew what I'm going through
如果你知道我所經歷的
I just can't smile
我就是無法微笑


now some people say happiness takes so very long to find
現在人們說幸福需要長久的時間來追尋
well, I'm finding it hard leaving your love behind me
啊! 放棄你的愛是如此地困難
and you see I can't smile without you
而你會瞭解沒有你我無法微笑
I can't smile without you
沒有你我無法微笑
I can't laugh and I can't sing
我無法大笑和歌唱
I'm finding it hard to do anything
我發覺做任何事都很困難


you see I feel glad when you're glad
你會瞭解當你快樂時我也感到快樂
I feel sad when you're sad
當你悲傷時我也感到悲傷
if you only knew what I'm going through
如果你知道我所經歷的
I just can't smile without you
沒有你我就是無法微笑

arrow
arrow
    全站熱搜

    ash 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()